Popeye - 201602

A obține săpunuri cât mai naturale este una din obiectivele mele. Doresc să produc săpunuri din ingredinte cunoscute și sigure, astfel încât oricine să poată folosi săpunurile Qubes & Bubbles fără probleme.

Una din provocări este găsirea unor coloranți naturali.
Pentru acest săpun am înlocuit apa cu spanac fiert și congelat iar rezultatul a fost WOW!


Ingrediente folosite:
  • ulei de măsline
  • ulei de palmier
  • unt de cocos
  • ulei din sâmbure de orez
  • ulei de alune
  • unt de shea
  • spanac 
  • lapte de vacă
  • parfumant Lemon Verbana
Pe lăngă spanac am adăugat si puțin lapte de vacă, pentru un plus de hidratare.

Fiind un ingredient natural, după aproximativ 2 luni culoarea a pierdut din putere, dar ingredientul a rămas acelasi :-).


Pentru informații suplimentare mă puteți contacta la adresa de e-mail:
qubesandbubbles@gmail.com.

Mă găsiți pe facebook la adresa:
https://www.facebook.com/qubesandbubbles/

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Săpunuri de Crăciun - cod 201305

Praid Salt - cod 201505

Săpun hidratant cu avocado - cod 201301