Săpun cu lavandă - cod 201401

Azi va prezint un sapun facut mai demult, dar care mi-a placut foarte mult si l-am folosit inclusiv in loc de sampon. Mi-a lasat parul super curat (scartiaia ca vasele din reclama Axion :-) ) si totusi nu l-a lasat uscat.


Acest sapun contine:
  • ulei de masline 50% din cantitatea uleiurilor
  • ulei de floarea soarelui presat la rece 32% din cantitatea uleiurilor
  • unt de cocos 18% din cantitatea uleiurilor
  • flori de lavanda macinate (pentru efect usor exfoliant)
  • ulei esential de lavanda
  • pudra de sfecla rosi (care a iesit maro la sfarsit)

Asa arata dupa ce l-am scos din forma :-)


Pentru informații suplimentare mă puteți contacta la adresa de e-mail: qubesandbubbles@gmail.com.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Săpunuri de Crăciun - cod 201305

Praid Salt - cod 201505

Săpun hidratant cu avocado - cod 201301