Praid Salt - cod 201505

Am încercat să realizez un săpun cu sare ... și am reușit, dar nu a fost deloc ușor!!!

După ce am adăugat sarea, săpunul a început să se întarească drastic și a trebuit să schimb în viteza a 5-a, ca să apuc să o și torn în formă :-) 



Săpunul cu sare este foarte tare și uscat (din cauza cantității mari de sare), dar acest lucru nu înseamnă că va usca pielea și că nu va face spumă! Din contră!

Este demonstrat că săpunul cu sare nu usucă pielea, dar am luat măsuri suplimentare pentru a asigura acest fapt, si anume: am adăugat cantitate mai ridicată de ulei de ricin, unt de cacao si ulei de alune de pădure. Toate cele 3 sunt cunoscute pentru efectul lor hidratant. 


  Săpunul conține următoarele unturi și uleiuri:
  • Ulei de măsline (55%)
  • Ulei de cocos (20% - chiar dacă uleiul de cocos hidratează pielea, în săpun nu se recomandă peste 25% din cantitatea uleiurilor, deoarece va rezulta un săpun uscat și sfărâmicios)
  • Ulei de ricin (10%)
  • Unt de cacao (5%)
  • Ulei de alune de pădure (10%)
Dunga neagră este oferită de cărbunele medicinal. Am adăugat acest ingredient pentru că este un excelent detoxifiant, putând fi folosit pe termen lung, fără efecte sedundare. Conţine seleniu (regăsit şi în apele termale) şi reduce inflamaţiile. Este recomandat pentru piele grasă a feței. 



Datorită cantității ridicate de sare, săpunul poate fi dizolvat în apă și folosit drept sare de baie.
Săpunul este parfumat cu ulei esențial de mentă pentru o notă fresh.

Mai jos și gata ambalate:


Pentru informații suplimentare mă puteți contacta la adresa de e-mail:
qubesandbubbles@gmail.com.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Săpunuri de Crăciun - cod 201305

Săpun hidratant cu avocado - cod 201301