Săpunuri mărturii de nuntă



După o foarte lunga perioadă de tăcere pe blog am revenit nu cu unul, ci cu 3 săpunuri. Le-am pregătit ca și mărturii pentru propria nuntă și consider că sunt cele mai bune săpunele pe care le-am făcut până acum :-)

Înainte să prezint săpunurile vă prezint motivul pauzei:

Pisica Gilbert
  
și Câinele Willy


De când îi am, prefer să petrec cât mai mult timp cu ei, dar nunta e nunta și săpunul trebuie pregătit :-)

Nr. 1 - GOAT MILK & HONEY - hidratant (cod. 201501)

Este primul meu săpun realizat cu lapte de capră și emoțiile au fost pe măsură.
Din cauza faptului că laptele trebuie congelat, procesul de pregătire al săpunului a fost suprinzător de lent.



Săpunul conține următoarele unturi și uleiuri:

  • Ulei de masline
  • Unt de cacao
  • Ulei de ricin
  • Unt de cocos
  • Flori de mușetel


Este colorat cu un colorant roșu perlat si parfumat foarte subtil cu parfum de lapte și miere.



Nr. 2 - COFFEE 4 YOU - exfoliant (cod. 201502)

Acesta este un săpun cu mix de cafele, Jacobs măcinat și Doncafe cafea solubilă.
În loc de apă am folosit o cafea puternică și foarte aromată.


 Săpunul conține următoarele unturi și uleiuri:

  • Ulei de măsilne
  • Unt de shea
  • Unt de cacao
  • Unt de cocos
  • Ulei de ricin

 

Săpunul conține cafea măcinată Jacobs pentru efect ușor exfoliant.


 Este colorat 100% natural, doar cu cafea, conține cafea măcinată pentru exfoliere și este  parfumat foarte subtil cu parfum de cocos.

Nr. 3 - JUST LAVENDER - relaxant (cod. 201503)

Acesta este un săpun simplu, dar o noutate pentru mine prin faptul că e primul săpun realizat cu ulei de palmier. Am dorit să încerc și acest ulei pentru a vedea ce aduce în plus față de un săpun realizat fără acest ulei prețios. Când spun prețios mă gândesc la hectarele de pădure tăiate pentru obținerea uleiului și nu la prețul din magazin, care este infim pe lângă efectul devastator pe care îl are obținerea lui asupra mediului.
După testare pot să afirm, că săpunul cu ulei de palmier este la fel de bun ca unul făcut fără, diferența este doar in buzunarul producătorului de săpun și în timpul alocat creării unei rețete de săpun fără ulei de palmier. Fără ulei de palmier fiind mai mult de muncă pentru crearea unui mix care are aceleași efecte asupra pielii.


 Săpunul conține următoarele unturi și uleiuri:

  • Ulei de palmier
  • Ulei de măsilne
  • Ulei de ricin
  • Unt de cocos


Este colorat cu albastru de metilen (puternic) și colorant roșu perlat.
Este parfumat cu ulei esential de lavandă și decorat cu flori de lavandă.  

Pentru informații suplimentare mă puteți contacta la adresa de e-mail: 
qubesandbubbles@gmail.com.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Săpunuri de Crăciun - cod 201305

Praid Salt - cod 201505

Săpun hidratant cu avocado - cod 201301