Ambalaje noi

După cum bine știm, pe lângă ingrediente și formă este foarte important si ambalajul unui săpun. De-a lungul timpului am încercat să găsesc o metodă simplă, ușoară, rapidă, frumoasă și ieftină pentru ambalarea săpunurilor mele. Nu exagerez, nu-i așa? :-)

După multe încercări, unele mai reușite și altele mai puțin, am ajuns să folosesc acest tip de ambalaj:


Ce îmi place cel mai mult la aceast tip de ambalaj, este faptul că e foarte ușor de realizat și se poate personaliza la cerere! Acum că am descoperit această tehnică, mă simt parcă o lume nouă s-a deschis în fața mea!

Preferata mea este deocamdată cea pe care scrie: "QUBES AND BUBBLES HAND MADE SOAP"


Am achiziționat deja mai multe tipuri de hârtie colorată și sunt pregătită pentru cereri :-)





Un alt avantaj pe care îl văd la acest ambalaj este că săpnulul este vizibil dintr-o parte. Astfel poate fi admirat și mirosit.


Săpunurile Qubes & Bubbles vă urează Sărbători Fericite!


Pentru informații suplimentare mă puteți contacta la adresa de e-mail:
qubesandbubbles@gmail.com.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Săpunuri de Crăciun - cod 201305

Praid Salt - cod 201505

Săpun hidratant cu avocado - cod 201301