Castilla-Coconut - cod 201512

Unul dintre cele mai căutate săpunuri Qubes & Bubbles este săpunul de Castilla, simplu, cu 100% ulei de măsline extra virgin.

Se folosește pentru piele sensibilă atât la adulți cât și la copii.

Ca să vin în întâmpinarea cererii dar ca să adaug totuși și ceva nou la rețetă am decis să folosesc următoarele:
  • ulei de măsline extra virgin  - 90%
  • unt de cocos  - 10%
  • ulei esențial de lavandă 
  • (fără colorant)



Untul (sau uleiul de cocos, în funcție de temperatura la care este ținut) este renumit pentru efecul antioxidant, antibacterian și antimicrobian.


Când punctele roșii sau coșurile vă fac zilele amare, recomand să aplicați seara, înainte de culcare unt de cocos pe pielea curățată (dacă e posibil chiar ușor exfoliat) și dimineața veți avea o surpriză plăcută.

Folosit în săpun are același efecte și mai conferă și spumă bogată produsului finit.


Uleiul esențial de lavandă nu cred că are nevoie de prezentare :-). În acest săpun am folosit o cantitate redusă, doar ca să îi ofer un parfum subtil. Eu personal nu suport "mirosul" săpunului neparfumat.

Toate săpunurile din acest lot au fost turnate în forme de silicon. Nu are colorant și este parfumat subtil, dar să aibă forme atrăgătoare, nu? :-)

Pentru informații suplimentare mă puteți contacta la adresa de e-mail:
qubesandbubbles@gmail.com.

Mă găsiți pe facebook la adresa:
https://www.facebook.com/qubesandbubbles/

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Săpunuri de Crăciun - cod 201305

Praid Salt - cod 201505

Săpun hidratant cu avocado - cod 201301