Choco-Mint - cod 201513

În 2013 am realizat un săpun cu ciocolată, cacao și mentă (mai multe detalii și poze găsiți aici), iar în 2015 am decis să îmbunătățesc vechea rețetă și să vă încânt cu un săpun "After Eight", căci nu-i așa: toată lumea iubește ciocolata cu mentă!


Ingredientele folosite:
  • ulei de măsline
  • unt de cocos
  • ulei de palmier
  • ulei de ricin
  • ciocolată neagră
  • ulei esențial de mentă
  • parfumant de ciocolată 
 
După cum se vede și în poză, am realizat 3 combinații (baza este aceași, diferă doar parfumul și culoarea):
 - săpun simplu, doar cu ciocolată
 - săpun simplu, doar cu mentă
 - săpun mixt, ciocolată și mentă


Cu această ocazie am folosit și formele primite cadou de Crăciun, de la soțul meu, care mă susține în acest hobby mai puțin comun :-)

Frunzele împăturite: 

Bobul uriaș de cafea:
 

Aceste săpunuri au stat la uscat 4 săptămâni și astazi este prima zi în care le recomand pentru folosire.


Pentru informații suplimentare mă puteți contacta la adresa de e-mail:
qubesandbubbles@gmail.com.

Mă găsiți pe facebook la adresa:
https://www.facebook.com/qubesandbubbles/

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Săpunuri de Crăciun - cod 201305

Praid Salt - cod 201505

Săpun hidratant cu avocado - cod 201301