Orange-Vanilla (aloe vera) - cod 201514

Acest săpun a fost unul total neplanificat. Soarta a vrut ca eu să încerc și un săpun cu fruct de Aloe Vera  Barbadensis.

Totul a început într-o zi de miercuri în care socrul meu a fost în vizită al noi. Pe când am ajuns și eu acasa, 3 frunze mari de Aloe Vera  Barbadensis mă așteptau în chiuvetă. În timpul unei operațiuni de deschidere a geamului, socrul a avut neîndemânarea de a da jos planta mea mult iubită (adusă personal din insulele Canare) și de a rupe astfel 3 frunzi mari și sănătoase.

Urmând sfatul unor săpunărese cu mai multă experienîță decât mine, am tăiat frunza în cubulețe, am adăugat 100 ml de lapte și am pus totul în blender. Lichidul obținut l-am pus la congelator și a două zi acest mix a devenit baza acesti săpun minunat, dar cu o poveste tristă :-).


Ingrediente folosite:
  • ulei de măsline
  • ulei de alune
  • unt de cocos
  • ulei de ricin
  • unt din sâmbure de mango
  • Aloe Vera Barbadensis
  • lapte de vacă
  • turmeric
  • ulei esențial de portocale
  • ulei esențial de vanilie

Pentru a colora acest săpun am ales pudra de turmeric, cu efect antiseptic și antiinflamator, recomandat pielii cu probleme (acnee, coșuri, roșeală).


Combinând turmericul și Aloe Vera, am făcut o comoară de săpun pentru pielea sensibilă a feței, dar nu numai!

Aloe Vera are efect regenetaror și antiîmbătrânire, efect binevenit la orice vârstă. Eu sunt adepta prevenirii problemelor în locul tratării acestora când deja este prea târziu. Din acest motiv folosesc produsele pentru îngrijirea pielii feței, produse de Aloe Plus Lanzarote. Le găsiîi aici și le recomand!

Aloe Vera este benefic pielii cu probleme (acnee, coșuri, roșeală), idem cu turmericul. Două ingrediente puterice își unesc astfel puterile în acest săpun :-).


Cum ne apropiem vertiginos de ziua îndrăgostiților, am turnat câteva săpunuri și în formă de inimioară.

Parfumat cu uleiuri esențiale de portocale și vanilie, cu turmeric și aloe vera,  acest săpun aproape că are nevoie de o atenționare: produsul nu este comestibil!


Pentru informații suplimentare mă puteți contacta la adresa de e-mail:
qubesandbubbles@gmail.com.

Mă găsiți pe facebook la adresa:
https://www.facebook.com/qubesandbubbles/

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Săpunuri de Crăciun - cod 201305

Praid Salt - cod 201505

Săpun hidratant cu avocado - cod 201301